bebelog

Thursday, February 12, 2009


Duru Çarşamba günü doktora gidip 'booster' aşılarını oldu. Devlet okulları başvuru fromları ile birlikte aşı kağıdı da istiyor, geçen yıldan hatırladığımız/ hatırlayabileceğiniz üzere...

Haftaya okul formları gideceği için dört tane aşı birden olması gerekmiş... Gıkı bile çıkmadan hepsini olmuş. Aşıdan benden daha az korktuğunu biliyoruz zaten onun... Akşam biraz ateşimiz çıktı azıcık, o kadar...

Yarın sabah gidip tüberküloz aşısı kızarmış mı onu göstericez (yeri bile belli değil valla...), oradan okula gidip arkadaşlarımız ve öğretmenler için hazırlanan 'Sevgililer Günü' kartlarımız dağıtılacak.

Bugün okuldan almaya gitmiştim onu; erken vardım, trafik az bugünlerde buralarda... Marshmellow ve kürdandan çeşitli şeyler yapıyorlardı. Çok serbest çalıştıklarını biliyoruz, ama Duru'nun önünde üzerinde çalıştığı bir küp vardı ki ögretmenler ufaktan panik bile olmuş olabilirler. Ben aktıvite sonrasında evde böyle mühendis geyikleri ile uğraştığımızı, o sırada benden görmüş olabileceğini söyledim. Yoksa çocuk mühendis mi olacak? Yazık ona :)

Geçen gün elime Duru'ya 'keys'den verdikleri 'sertifika' geçti. Ziyaretini bitiren çocuklara vermişler herhalde, Duru'nunkinin 'cesaretinden dolayı' imiş. Ben bırakırken hafifçe iç geçiriyorduk da, herhalde ondan vermişler.

Geçen gün de okula benden habersiz evde yaptığımız diş fırçası robotunu götürmüş... Çalıştırmamışlar, ben alırken onu çalıştırdık kısa bir 'demo' oldu. İlerdeki haftalarda zaman bulabilirsem, Lego robot yapıp götüreceğim. Eminim çok eğlenecekler. Diş fırçasından robot nedir derseniz, internetten bir örnek aşagıda:



(www.evilmadscientist.com)


Home