bebelog

Thursday, January 22, 2009


Pazartesi tatili fırsat bilip Shoreline'a gezmeye gittik. Aktıvıtelerden fotolar:


Salı sabahı gitik Bowman'a; son dakkada anne de geldi... Biraz mızmızlanınca Duru, olay büyümesin diye anneyi önceden gönderdik. Babayla biraz ofiste bekledi, ben de gidicem deyince 'I need time to calm down' dedi kızımcım...Sonra ağlamadan gitti, öğlen döndüğünde çok eğlenmişti ve gülüyordu, tekrar gelicem, sevdim dedi.. Kutay'la oynamışlar.

Akşam Lazytown DVD mizi açtık bu arada... Önceden söz vermiştik, Lazytown DVD'si alıcaz diye... Şarta bağlamıştık hediyeyi, akşam hemen açıldı. ;)

Çarşamba sabahı bambaşka hikaye... Arabadan inmemeler, ofiste ağlamalar... Yatışmayınca en son ben Duru'yu müdüre bırakıp çıktım, Seda'yı çağırdılar o arada, Kutay'ın yanına götürsün diye... Ben çıkarken Duru müdürün elinden kurtulmaya çalışarak 'beni burada yalnız bırakma, gitme' diye ağlıyordu. Yıkıldım resmen... Birkaç dakika dışarda bekledim, müdür camdan 'thumbs up' yaptı; 5 dk içinde, ben gidince ağlama da kesilmiş tabii, Sedayla gitmişler derse.. 2 artı 2 felan sormuşlar, yaptım dedi...

Yapıp yapmadığını bilmiyoruz, ama yapabileceğini biliyoruz. Ben ona toplama ve çıkarma öğrettim, geçen haftadan bu yana da çaktırmadan çarpmayı anlatıyorum.

Bowman'dan sonra öbür okullar daha rahat olacak diye düşünüyorum. İkinci gün Ella diye yine potensiyel öğrencilerden bir kızla arkadaş olmuş, futbol oynamışlar Kutay'la öğlene doğru vs vs, bu akşam anlatıp duruyordu, yatmadan önce...

Bir tane de video: buz pateni yaparken...

Labels: ,



Home